12-3-30: Το πρόγραμμα γυμναστικής που έγινε viral στο TikTok

Διαβάστε επίσης

Είστε από αυτούς που πήραν κιλά στην καραντίνα και δεν ξέρετε πώς να τα χάσετε; Το δημοφιλέστατο πρόγραμμα γυμναστικής 12-3-30 που κάνει θραύση στο TikTok υπόσχεται ότι μας βοηθάει να μειώσουμε εύκολα το βάρος μας και να απαλλαγούμε από τα κιλά της καραντίνας!

Η διάσημη στα κοινωνικά δίκτυα Lauren Giraldo αποκάλυψε πώς έχασε εύκολα 13 κιλά και η μέθοδος που ανακάλυψε η ίδια κέρδισε αμέτρητους οπαδούς.

Τι είναι το 12-3-30; Είναι γυμναστική σε διάδρομο. Το «12» αναφέρεται στο ποσοστό κλίσης του διαδρόμου, το «3» στην ταχύτητα (μετρημένη σε μίλια/ώρα, κάπου 5 χιλιόμετρα/ώρα δηλαδή) και το «30» στον χρόνο της άσκησης (30 λεπτά).

Η Giraldo το έκανε 5 φορές την εβδομάδα και έχασε 13 κιλά. Γιατροί και γυμναστές έχουν υποδείξει ωστόσο πως δεν είναι μια άσκηση κατάλληλη για τον αρχάριο, τον αγύμναστο ή τον μεσήλικα.

Οι περισσότεροι υποδεικνύουν πως αν είναι να το δοκιμάσει κάποιος, καλό είναι να ξεκινήσει με μικρότερη κλίση στον διάδρομο και με λιγότερα λεπτά γυμναστικής. Η ταχύτητα κρίνεται ικανοποιητική, καθώς είναι στα όρια του περπατήματος.

Μπορεί να αρχίσει κάποιος από το «0-3-30» και αν νιώσει άνετα, να ανεβάσει την επόμενη φορά την κλίση. Απαραίτητο είναι επίσης το ικανοποιητικό ζέσταμα πριν την άσκηση, αλλά και οι απαραίτητες διατάσεις στο τέλος.

Αν ωστόσο δεν διαθέτετε διάδρομο γυμναστικής βγείτε στη φύση και περπατήστε! Το περπάτημα δεν ωφελεί μόνο τη φυσική μας κατάσταση αλλά και την ψυχολογία μας.

Παλαιότερα άρθρα: