8 ασκήσεις που θα εκτοξεύσουν τη δύναμη και τις αντοχές σου

Διαβάστε επίσης

Πόσους γυμναστηριακούς τύπους μπορείς να σκεφτείς που αποφεύγουν το cardio όπως ο Lucifer το σκόρδο; Ξεκάθαρα αρκετούς και οι λόγοι είναι πως ειδικά οι άνδρες έχουν στο μυαλό τους ως πρώτο μέλημα την υπερτροφία.

Απανωτά superset με όσο περισσότερες επαναλήψεις μπορούν, προσθέτοντας συνεχώς βάρη. Τίμια επιλογή αλλά θα την σχολίαζα ως τεμπέλικη γιατί το μότο που πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου όταν μπαίνεις στον κόσμο της γυμναστικής είναι διαχρονικό: «Αν δεν ιδρώσεις, δεν γίνεται δουλειά».

Το αερόβιο πρόγραμμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για να σμιλεύσεις το κορμί σου και κάνεις κάθε μυ του σώματός σου να εμφανιστεί. Είναι η σημαντικότερη δουλειά που οφείλεις να κάνεις και να βάλεις στον μεταβολισμό σου φωτιά. Θα κάψεις λίπος, θα σου προσφέρει περισσότερες αντοχές και δύναμη ώστε να αυξήσεις έπειτα μυϊκή μάζα.

Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως την ακολουθούν όλοι οι αθλητές και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Παρακάτω θα δεις ένα πρόγραμμα 8 ασκήσεων που μπορείς να το κάνεις σπίτι και να το κάνεις σε 4 συνολικά γύρους:

Παλαιότερα άρθρα: