Άγριες Μέλισσες: Οι τρεις σκηνές που σόκαραν την «Θεοδοσία»

Διαβάστε επίσης

Η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη είναι η μελαγχολική και απατημένη σύζυγος στις Άγριες Μέλισσες. Η ηθοποιός μιλάει για τη Θεοδοσία η οποία στα επεισόδια που βλέπαμε βρίσκεται μάτι του κυκλώνα και της σεναριογράφου Μελίνας Τσαμπάνη, αφού η καρδιά της θα χτυπήσει για ένα άλλο άνδρα που θα της δώσει απλόχερα την αγάπη του με πράξεις τον ευγενέστατο γυναικολόγο Αλέξανδρο Βασταρδή.

Οι φανατικοί θαυμαστές της σειράς χάσαμε την αγαπημένη μας συνήθεια τα βράδια… Μας είχατε μαντρώσει πριν την πανδημία…
Τι να κάνουμε; Μας βλέπετε σε επανάληψη. Η αλήθεια είναι ότι και η παραγωγός εταιρεία και ο ΑΝΤ1 έβαλαν πάνω από όλα την υγεία των συντελεστών και τα γυρίσματα σταμάτησαν πριν τα απαγορευτικά μέτρα της κυβέρνησης. Εγώ είχα σταματήσει και πιο νωρίς τα γυρίσματα γιατί είχα ένα κρύωμα και είχα φοβηθεί . Ήμουν καραντίνα. Με το που φούντωσε πιο πολύ το θέμα του κορωνοϊού έκανα το τεστ και είμαι αρνητική.

Σου έχουν λείψει τα γυρίσματα στο Διαφάνι;
Πάρα πολύ. Μα εκεί ήταν από το καλοκαίρι ουσιαστικά το σπίτι μου. Μιλάμε για πολύωρα γυρίσματα στο χωριό που φτιάχτηκε για τις «Άγριες Μέλισσες» στην Παλλήνη. Αλλά τι να κάνουμε; Εδώ σταμάτησε τα γυρίσματα των σειρών του το Netflix; Σε ένα καθημερινό σίριαλ εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να έχεις στοκ επεισοδίων.

Τι κάνεις μέσα στο σπίτι σου;
Φτιάχνω γλυκά και τα τρώω. Ευτυχώς που έχω περιθώριο. (γέλια). Μου αρέσει πολύ η ζαχαροπλαστική. Βλέπω ταινίες και πάω βόλτα για σωματική άσκηση με την φίλη μου την Δανάη Μιχαλάκη, την Δρόσω από τις «Άγριες Μέλισσες». Μένουμε πολύ κοντά και η καραντίνα μας έφερε πιο κοντά. Εξαιρετικό κορίτσι και πολύ καλή ηθοποιός. Το έχουμε ρίξει στο περπάτημα. Το να διαβάσω μου είναι πολύ δύσκολο στην καραντίνα, γιατί μου δεν μπορώ να συγκεντρωθώ λόγω τους άγχους και της αβεβαιότητας κάτι που νομίζω ως συναίσθημα το έχουμε όλοι. Έτσι προτιμώ να μαγειρεύω, να καθαρίζω,να πλένω συνέχεια τα χέρια μου, για να μην σκέφτομαι και πολύ. Γυμναστική στο σπίτι δεν μπορώ να κάνω. Μπράβο σε όσους παίρνουν τα στρωματάκια τους και τα βάρη τους και κάνουν ασκήσεις. Έχουν πειθαρχία. Εγώ κλείνω προς το βάδισμα, παίρνω αέρα, μια αίσθηση ελευθερίας. Μέσα σ αυτό το διάστημα να έχω δει δυο φίλους μου από απόσταση. Είμαι υπερπροστατευτική ως άνθρωπος. Ο πατέρας μου είναι σε ευπαθή ομάδα. Γίνεται να τον δω; Όλοι μας τραβάμε μεγάλο ζόρι και όταν θέλω να χαρώ σκέφτομαι τις “Άγριες Μέλισσες”.

Αλήθεια πως πήρε τον ρόλο της Θεοδοσίας;
Πιστεύω ότι από την αρχή η σεναριογράφος Μελίνα Τσαμπάνη και ο σκηνοθέτης μας ο Λευτέρης Χαρίτος με είχαν στο μυαλό τους για αυτόν τον ρόλο, γιατί αμέσως με πέρασαν για δοκιμαστικό για την σύζυγο του Λάμπρου. Μάλιστα όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι με θέλουν για να περάσω από μια ακρόαση για μια σειρά του ΑΝΤ1 έπαιζα σε μια πολύ καλή παράσταση στο θέατρο και πήγα πολύ χαλαρή. Αυτό πιστεύω μου έδωσε και το εισιτήριο.

Ειλικρινά την Θεοδοσία την δικαιολογείς που απάτησε τον Λάμπρο; Οι τηλεθεατές μαζί της είμαστε αλλά εσένα σ έχει ξαφνιάσει η ηρωίδα σου;
Πιστεύω αυτό που λέει και ο Λεωνίδας Κακούρης. Αν δεν καταλάβεις τον ήρωα σου, αν δεν τον δικαιολογήσεις μέσα σου , δεν μπορείς να τον αγαπήσεις και να περάσεις συναίσθημα από το γυαλί. Η Θεοδοσία ήταν δοσμένη στον Λάμπρο και στα συζυγικά της καθήκοντα. Παράτησε τα πάντα , δεν έχει κανένα δικό της άνθρωπο για να τον ακολουθήσει. Έχει την εκτίμηση του πατέρα του, τον σεβασμό των συγχωριανών αλλά δεν έχει την αγάπη του άνδρα της. Μια νέα κοπέλα γεύεται συνεχώς απόρριψη , παίρνει απογοήτευση την στιγμή που πρέπει να την ποθούν στα 27 της χρόνα. Άδικο. Μπροστά της βλέπει συνεχώς ένα άνδρα τρελά ερωτευμένο με την Ελένη. Εγώ ως Χριστίνα θα είχα φύγει από καιρό αλλά αυτή είναι μια συντηρητική κοπέλα που δεν θέλει να διαλύσει τον γάμο της. Θα μου πείτε έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέμε…Πάντως για να φτάσει η Θεοδοσία να συνάψει μια εξωσυζυγική σχέση και μάλιστα με δική της πρωτοβουλία εκείνη φιλάει τον γιατρό σημαίνει ότι η κοπέλα ξεσπά, αντιδρά και αναζητά την αγάπη. Και φυσικά θέλει και την ερωτική επιβεβαίωση. Είναι ανυπόφορο για την Θεοδοσία να την απορρίπτει σεξουαλικά ο άνδρας της. Η Θεοδοσία δεν εκδικείται τον Λάμπρο με τον γιατρό. Από τον γιατρό ελκύεται και γοητεύεται γιατί της δείχνει ενδιαφέρον , την συμπονά. Της μιλά με τρυφερότητα για το παιδί που έχασε. Η Θεοδοσία αποζητά το χάδι.

Ποια ήταν για σένα η πιο δύσκολη σκηνή στα γυρίσματα;
Ήταν τρεις και όχι μια. Η πρώτη ήταν μπροστά στο φέρετρο του Γιάννου, όπου αμέσως μου ήρθαν εικόνες και συναισθήματα από το θάνατο της μητέρας μου και έπρεπε να βάλω όρια υποκριτικά γιατί θα χανόμουν στο συναίσθημα. Έπρεπε να διαχωρίσω την ψυχοσύνθεση μου για να βγάλω την σκηνή με το φέρετρο. Μια εξίσου πολύ δύσκολη υποκριτικά σκηνή ήταν αυτή στο σχολείο που ο Λάμπρος, ζητά στην Θεοδοσία να χωρίσουν και αυτή τον παρακαλά ότι θ αλλάξει, ότι θα προσπαθήσει για αυτούς , για τον γάμο τους. Συνταρακτική σκηνή. Τα λόγια της Θεοδοσίας ήταν μαχαίρι στην καρδιά. Πολύ δύσκολη σκηνή επίσης μια από τις τελευταίες μου με τον γιατρό . Η ερωτική σκηνή με τον Βασταρδή στο γραφείο του, ήταν η πρώτη σκηνή που γύρισα με τον Δημήτρη Σαμόλη. Δεν τον ήξερα τον συνάδελφο. Με τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο έχουμε αποκτήσει μεγάλη οικειότητα, είμαστε άλλωστε σαν αδέρφια. Δεν υπάρχει ημέρα που να μην τηλεφωνηθούμε. Αλλά η ερωτική σκηνή με το γιατρό ήταν ένα σοκ γιατί μέσα σε μια ημέρα γύρισα τις περισσότερες σκηνές με τον Δημήτρη Σαμόλη και με το καλημέρα σας ήταν η ερωτική (γέλια). Αλλά όλα πήγαν μια χαρά και κατά γράμμα, είχαμε μεγάλη τύχη. Πάντως σ αυτήν την δουλειά αγαπάμε πολύ ο ένας τον άλλον. Κάθε Παρασκευή έχουμε καθιερώσει και βγαίνουμε έξω μαζί. Με την Δανάη (Δρόσω) έχουμε πολλά κοινά γιατί είμαστε και κοντά ηλικιακά.

Με την Λενιώ την Μαρία Κίτσου πως τα πάτε;
Την Μαρία Κίτσου την λατρεύω. Έχουμε μια υπέροχη σχέση. Θυμάμαι την σκηνή που της πήγαινα κάτι πίτες και μου λέει η Μαρία : ” Φερε μου και πίτες που πάω με τον άνδρα σου;” Γελάσαμε πάρα πολύ γιατί όλη αυτή η κόντρα σχέση , όλο αυτό το μίσος , είναι ακριβώς το αντίθετο, για αυτό και βγαίνει πολύ ωραία. Κατά τ άλλα η Θεοδοσία πως να νιώθει για την Λενιώ; Ποθούν τον ίδιο άνδρα. Δεν υπάρχει αγάπη μεταξύ τους. Πόσο πολιτισμός στο Διαφάνι ; Δεν είναι από την Σουηδία… Η Θεοδοσία είναι το θύμα. Βρίσκεται στην άμυνα και κάποιες φορές στην επίθεση.

Τι σου λέει ο κόσμος στο δρόμο;
Ο κόσμος στο δρόμο είναι πάρα πολύ καλός μαζί μου. Μου λέει κορίτσι αφού δεν σε θέλει ας τον να πάει στην ευχή του Θεού, υπάρχουν άλλα ωραία παλικάρια να σ εκτιμήσουν. Μου δίνουν πολύ αγάπη και με ρωτάνε το τι θα γίνει παρακάτω. Αυτό που με πικραίνει πάρα πολύ είναι οι αντιδράσεις κάποιων ανθρώπων στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ,ανυπόγραφες, που βγάζουν πολύ μίσος, μένος, χολή, οργή, χυδαιότητα και δεν μπορώ να κατανοήσω τι συμβαίνει με τον εσωτερικό τους κόσμο. Την οποιαδήποτε κριτική την δέχομαι. Σ αυτό το σίριαλ οι περισσότεροι είμαστε θεατρικοί ηθοποιοί και έχουμε μάθει στην έκθεση. Αλλά πιστεύω για την Θεοδοσία , την ηρωίδα μου, συμβαίνει αυτό που συνέβαινε με την Μίνα ( Αλεξάνδρα Παλαιολόγου) στους “Δυο ξένους”. Τι μας είχε κάνει η Μίνα; Τίποτα. Μια χαρά κοπέλα ήταν. Αλλά όλοι θέλαμε μαζί τον Μαρκορά (Νίκος Σεργιανόπουλος) με την Κουντουράτου (Εβελίνα Παπούλια). Η Μίνα ήταν αντιπαθητική και αρνητικός χαρακτήρας γιατί ήταν ένα εμπόδιο.

Ποιος είναι ο πιο σκληρός χαρακτήρας του έργου;
Πολλοί θα σου πουν τον Δούκα ή τον Κυπραίο που δολοφονούν εν ψυχρώ. Βέβαια και αυτούς τους δικαιολογείς. Ο μεν πρώτος δεν πήρε την πατρική αγάπη ο δε άλλος οι Γερμανοί τον έμπλεξαν με την μορφίνη. Εγώ θεωρώ την πιο σκληρή την Μυρσίνη. Είναι ραδιούργα. Ορίζει τις ζωές όλων. Και αυτή ώθησε τον Δούκα να παραποιήσει την διαθήκη του πατέρα του για να αδικήσει τον Μιλτιάδη που την απόρριψε. Οι γυναίκες στο Διαφάνι αν και μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο εμφανίζονται πολύ σκληρές , ανεξάρτητες θα έλεγα από την Ρίζω μέχρι την Ουρανία και την Βιολέτα. Μου αρέσει αυτό. Γιατί έτσι είμαι και εγώ. Μέσα στην οικονομική κρίση δεν έκατσα στο σπίτι όταν δεν έβρισκα δουλειά στο θέατρο έκανα σέρβις σε μαγαζιά. Η ζωή του ηθοποιού δεν είναι σπαρμένη με ροδοπέταλα. Είναι ένα πολύ δύσκολο επάγγελμα και υπάρχει περίοδος που δεν έχεις χρήματα. Όταν γυρίζει ο τροχός και έχεις δουλειά μπορεί να εργάζεσαι δώδεκα ώρες σε γυρίσματα και άλλες τρεις στο θέατρο την ημέρα, λέει στο περιοδικό Enjoy.

Παλαιότερα άρθρα: