Στις δοκιμές βρέθηκαν συνολικά οκτώ τεχνικοί μεταξύ των οποίων ο επικεφαλής εξέλιξης Stefan Ellrott και επικεφαλής εξέλιξης ανάρτησης Jachin Schwalbe καθώς και δύο πρωτότυπα εξέλιξης της Chiron Pur Sport. Η επιλογή της πίστας Blister Berg δεν είναι βέβαια τυχαία καθώς πρόκειται για μια εξαιρετικά απαιτητική πίστα η οποία μάλιστα σε πολλά σημεία της προσομοιάζει το Nurburgring. Η Blister Berg έχει μήκος 4.207 μέτρων και περιέχει 9 δεξιές και 10 αριστερές στροφές, 20% ανηφόρα και 26% κατηφόρα ενώ έχει υψομετρική διαφορά 70 μέτρων.
Σύμφωνα με τον Ellrot η δοκιμή σε πίστα ήταν βασική προτεραιότητα για την Pur Sport καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο με εστίαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Είναι η πιο extreme έκδοση της Chiron και στόχος της Bugatti είναι να προσφέρει ένα αυτοκίνητο που θα χαρίζει στον οδηγό απόλυτη απόλαυση και επικοινωνία ακόμα και στο όριο.
Η Pur Sport θα έχει αρκετές νέες λειτουργίες όπως για παράδειγμα το ESC Sport+ που θα επιτρέπει στον οδηγό να ντριφτάρει. Σε σχέση με την απλή Chiron η Pur Sport είναι 50 κιλά ελαφρύτερη και παράγει περισσότερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη ενώ ειδικές ρυθμίσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση. Ο W16 κινητήρας των 1.500 ίππων έχει ψηλότερο όριο περιστροφής και το κιβώτιο έχει 15% πιο κοντές σχέσεις. Η παραγωγή της Chiron Pur Sport θα περιοριστεί στις 60 μονάδες και θα ξεκινήσει μέσα στο 2020 ενώ η τιμή της φθάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Η εξέλιξη του μοντέλου στην πίστα θα συνεχιστεί με τη διαφορά πως την επόμενη φορά η Pur Sport θα βρεθεί στο Nurburgring.