ΔΕΗ: Ανακοινώθηκαν μπαράζ εκπτώσεων για τους πελάτες και ανανέωση λογοτύπου

Διαβάστε επίσης

Ένα νέο πακέτο εκπτώσεων για τους πελάτες της ΔΕΗ ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Γ. Στάσσης κατά την παρουσίαση του νέου λογότυπου της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τον ίδιο καθώς τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης το επιτρέπουν, η ΔΕΗ προχωρά στα εξής μέτρα:
– Από 1η Οκτωβρίου έως 31 Δεκεμβρίου οι λογαριασμοί όλων των πελατών θα έχουν δωρεάν πάγιο
– Δίνεται έκπτωση 8% στους ευάλωτους καταναλωτές
– Δίνεται έκπτωση 8% στις καταναλώσεις άνω των 2 χιλιάδων κιλοβατωρών
– Αυξάνεται η έκπτωση του ηλεκτρονικού λογαριασμού ebill από 5 σε 10 ευρώ.
Επιπλέον ο κ. Στάσσης ανακοίνωσε ότι 24 καταστήματα της επιχείρησης θα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ.
Τέλος η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα γίνεται δωρεάν από τον αριθμό 8009001000.
Ο κ. Στάσσης αναφερόμενος στο νέο λογότυπο, τόνισε ότι ουσιαστικά παρουσιάζεται η νέα ΔΕΗ η οποία κρατά τα καλύτερα στοιχεία από τη μακρά ιστορία της και σχεδιάζει το μέλλον της και μαζί και το μέλλον της χώρας. Η εταιρεία αλλάζει τη λειτουργία της, εξυγιαίνεται και γίνεται πιο σύγχρονη τόνισε.

Ο κ. Στάσσης έκανε έναν σύντομο απολογισμό των πεπραγμένων των τελευταίων 14 μηνών, εστιάζοντας στην οικονομική εξυγίανση της επιχείρησης, στην άνοδο της μετοχής αλλά και στην επιτάχυνση της απολιγνιτοποίησης και στη στροφή στις ΑΠΕ. Βάζουμε τη ΔΕΗ στις ράγες του ενεργειακού μετασχηματισμού τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι η νέα ΔΕΗ ηγείται της προσπάθειας για πράσινο μετασχηματισμό.
Ο ίδιος συνόψισε τις προκλήσεις για την Επιχείρηση αναφερόμενος στην πράσινη στροφή και τον στόχο για μερίδιο 20% στις ΑΠΕ, την έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, για την οποία ανακοίνωσε μάλιστα ότι η εταιρεία προχωρά στην εγκατάσταση 1.000 σταθμών φόρτισης, αλλά και την ψηφιοποίηση και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, με την εισαγωγή έξυπνων μετρητών αλλά και συστημάτων GIS Scada.
Τέλος ο κ. Στάσσης τόνισε ότι η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της εμπορικής της λειτουργίας με νέα προϊόντα και ψηφιακές υπηρεσίες.
Στη νέα ενεργειακή εποχή η ΔΕΗ χρειάζεται μια καινούρια πιο σύγχρονη εικόνα, κατέληξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο της ΔΕΗ.

Πηγή: capital.GR

Παλαιότερα άρθρα: