e-Καταναλωτής: Βήμα – βήμα το κλείσιμο των ραντεβού για πελάτες και επιχειρήσεις

Διαβάστε επίσης

«Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων”, ανέφερε ανάρτηση που έκανε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Έτσι οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους.

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μη βαρύνονται με το κόστος του SMS. Στο e-Καταναλωτής υπάρχουν δυο βασικές κατηγορίες:

α) Click away: Υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα και μια δεύτερη επιλογή για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

β) Click inside: Ομοίως, υπάρχει ενότητα για τα καταστήματα (για κλείσιμο ραντεβού) και μια δεύτερη για τους καταναλωτές απ’ όπου μπορούν να ζητήσουν ραντεβού και να κλείσουν μετακίνηση.

Στην πλατφόρμα e-Καταναλωτής περιλαμβάνεται επίσης μια «μηχανή» σύγκρισης τιμών προϊόντων σούπερ μάρκετ και μια δεύτερη επιλογή για σύγκριση τιμών καυσίμων.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα της εφαρμογής e-Καταναλωτής.

Παλαιότερα άρθρα: