Εθελοντής του εμβολίου της AstraZeneca αποκαλύπτει: «Ετρεμα, είχα πυρετό πάνω από 39» (vid)

Διαβάστε επίσης

Για πρώτη φορά, εθελοντής που συμμετείχε στις κλινικές δοκιμές του εμβολίου της AstraZeneca και του Πανεπιστημίου της Oξφόρδης, μιλάει για τραυματική εμπειρία του, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό.

Σε αποκλειστική συνέντευξή του στην ιστοσελίδα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Mail», o εθελοντής παραδέχτηκε ότι εμβολιάστηκε τον περασμένο Μάιο.

Σύμφωνα με όσα είπε στη βρετανική εφημερίδα δεν αισθάνθηκε καλά λίγες ώρες αφότου έκανε το εμβόλιο κατά της νόσου Covid- 19.

«Εμφάνισα πυρετό, πονοκέφαλο και κόπωση», όπως ο ίδιος παραδέχεται.Ο εθελοντής αποκαλύπτει ότι υπέφερε από υψηλό πυρετό, ρίγη, πονοκέφαλο και κόπωση 14 ώρες μετά τον εμβολιασμό.

Ωστόσο, υποστηρίζει ότι είναι «πρόθυμος» να συνεχίσει αφότου ξαναρχίσουν οι κλινικές δοκιμές του εμβολίου μετά την προσωρινή αναστολή του εμβολίου.

«Αδιαθεσία και κόπωση»

Επί δύο ημέρες μετά τον εμβολιασμό ο εθελοντής εμφάνισε 39 πυρετό, ρίγη, πονοκέφαλο και φοβερή κόπωση και αδυναμία.

Το επίμαχο δημοσίευμα γράφει ότι ο ασθενής παραπονέθηκε ότι οι εξουθενωτικές παρενέργειες διήρκεσαν αρκετές μέρες μετά.

«Ξύπνησα περίπου στις 2 το πρωί κι έτρεμα, αλλά είχα πυρετό πάνω από 39».

Ο άνδρας, ο οποίος μίλησε υπό καθεστώς ανωνυμίας, ένιωθε απίστευτα αδύναμος.

«Δεν μπορούσα πραγματικά να σηκωθώ και να κινηθώ, οπότε η σύντροφός μου έπρεπε να μου φέρει παρακεταμόλη».

«Ο υψηλός πυρετός συνεχίστηκε για περίπου μια ακόμη ημέρα και απλά ένιωθα πολύ αδύναμος, βρισκόμουν σε λήθαργο, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα».

Ο εθελοντής είπε ότι ένιωθε τόσο έντονη αδιαθεσία και κούραση που το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να κοιμάται το μεγαλύτερο μέρος της δεύτερης μέρας μετά τον εμβολιασμό.

Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ημερών μετά τον εμβολιασμό, είχε τόσο έντονη κεφαλαλγία που δυσκολευόταν να συγκεντρωθεί, ενώ τα ρίγη επέμεναν.

Πρόσθεσε επίσης ότι, τα πιο σοβαρά συμπτώματα είχαν εξαφανιστεί την τρίτη ημέρα μετά τον εμβολιασμό, ωστόσο, αλλά οι ανεπιθύμητες ενέργειες συνεχίστηκαν.

«Ένιωθα ακόμα αδύναμος για μερικές μέρες αν και τα συμπτώματα δεν ήταν τόσο σοβαρά όσο την πρώτη μέρα, κάτι που ήταν απαίσιο», είπε.

Ο εθελοντής δήλωσε ότι θα έκανε μία ενισχυτική δόση εμβολίου την Δευτέρα αλλά το βράδυ της Κυριακής έλαβε ένα email που του ανακοίνωσε ότι ακυρώνεται το ραντεβού μετά την εμφάνιση σε Βρετανό ασθενή μιας «ανεξήγητης αντίδρασης».

Υπενθυμίζεται ότι η AstraZeneca ανακοίνωσε την Τρίτη ότι οι κλινικές δοκιμές του εμβολίου τέθηκαν σε προσωρινή αναστολή .

Παλαιότερα άρθρα: