Η ΔΕΗ άλλαξε… πίστα: Τρεις μεγάλες καινοτομίες για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών

Διαβάστε επίσης

Οι εντυπωσιακές αλλαγές στο τομέα της εξυπηρέτησης των πελατών της, στις οποίες έχει προχωρήσει εδώ και μερικές εβδομάδες η ΔΕΗ ήδη βρίσκουν εξαιρετική ανταπόκριση μεταξύ των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ έχει εντάξει μέσα στη γενικότερη διαδικασία εκσυγχρονισμού της μεγαλύτερης επιχείρησης της Ελλάδας, τρεις νέες υπηρεσίες που κάνουν ευκολότερη την εξυπηρέτησή στα εκατομμύρια των καταναλωτών – πελατών της, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία.

Πρόκειται για καινοτόμες υπηρεσίες που στόχο έχουν -και αυτό φαίνεται ότι επιτυγχάνεται από τις πρώτες κιόλας ημέρες- να μειώσουν τον χρόνο αναμονής, να παράσχουν κάθε χρήσιμη πληροφορία και να διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών στα καταστήματα.

Ειδικότερα, η ΔΕΗ εφαρμόζει από τις 15 Ιουνίου 2020 πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για τα καταστήματα:

 Αθήνας: Αριστείδου 5-7

 Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11

 Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136

Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν πλέον καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, εξυπηρετώντας ήδη σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει εφαρμόσει από την ίδια ημερομηνία την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα συγκεκριμένα καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή κλείνοντας το ραντεβού τους από τις 08:00 έως τις 19:30.

Ακόμη 10 καταστήματα στο «ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού

Η μεγάλη επιτυχία του μέτρου οδήγησε τη ΔΕΗ στην επέκτασή του σε ακόμη 10 καταστήματα σε μεγάλους δήμους και πόλεις της χώρας, από τις 20 Ιουλίου.

Έτσι, πλέον δυνατότητα ηλεκτρονικού και τηλεφωνικού ραντεβού έχουν οι πελάτες στα καταστήματα:

  • Καλλιθέας (Ελ. Βενιζέλου 231-233),
  • Πειραιά (Αγ. Ελευθερίου 114 – Καμίνια),
  • Περιστερίου (Π. Μελά 8),
  • Κηφισιάς (Λ. Κηφισίας 197 και Αναβρύτων),
  • Δυτικής Θεσσαλονίκης (26ης Οκτωβρίου 28),
  • Βόλου (Λαρίσης 96 και Τζαβέλα),
  • Λάρισας (Καρδίτσης 99 και Αμοργού),
  • Λαμίας (2ο χλμ Ν.Ε.Ο. Λαμίας-Αθηνών),
  • Καλαμάτας (Αρτέμιδος 28) και
  • Ηρακλείου (Ελ. Βενιζέλου 14)

Σε αυτά τα καταστήματα οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού από τις 08:00 έως τις 13:30 και να τα επισκεφθούν στην ώρα, που θα επιλέξουν, χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες και στα 13 καταστήματα μπορούν να κλείσουν το ραντεβού:

 Μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr → https://appointment.dei.gr/

 Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού τους με τον ίδιο τρόπο.

Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός

Τέλος, σε συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, που έλαβε η ΔΕΗ το τελευταίο τρίμηνο, έρχεται να προστεθεί και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

 μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,

 Μέσω της σελίδας της ΔΕΗ https://chatbot.dei.gr/

 Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Ήδη καθημερινά εξυπηρετούνται περισσότεροι από 1.000 πελάτες.

Πρόκειται για μια νέα δυνατότητα επικοινωνίας με τους πελάτες και το καταναλωτικό κοινό, καθώς η αυτόματη ψηφιακή βοηθός είναι πλέον διαθέσιμη να απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία 24 ώρες το 24ωρο.

Χωρίς απαιτείται η εγκατάσταση κάποιας επιπλέον εφαρμογής, οποιοσδήποτε μπορεί να «μιλήσει» μαζί της στο chatbox και να έχει με εύκολο και απλό τρόπο πληροφορίες και ενημέρωση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ΔΕΗ.

Προς το παρόν η αυτόματη ψηφιακή βοηθός μπορεί να εξυπηρετήσει το καταναλωτικό κοινό μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, το facebook και το facebook messenger, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και σε whattsapp και viber.

Η αυτόματη ψηφιακή βοηθός απαντά άμεσα και έγκυρα όλο το 24ωρο και περιμένει να απαντήσει σε οποιονδήποτε αναζητά γενικές πληροφορίες για το πώς θα γίνει πελάτης της ΔΕΗ, τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της επιχείρησης, τα προϊόντα της ΔΕΗ σε ρεύμα και φυσικό αέριο, καθώς και τα νέα της επιχείρησης.

Επίσης, μπορεί να μάθει για τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις στους λογαριασμούς και τις ειδικές προσφορές και προνόμια που προσφέρει η ΔΕΗ.

Γιώργος Καρακούσης: Στο πρότυπο των μεγάλων διεθνών παρόχων

Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης σχολιάζοντας τις νέες καινοτόμες υπηρεσίες εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης δήλωσε:

«Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινίασε τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.

Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.

Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Παλαιότερα άρθρα: