Σε περίπτωση που τα τελευταία χρόνια έχεις αποφασίσει να μην ασχοληθείς με τα κοινά και να αποσυρθείς στο περιθώριο, χωρίς να σε απασχολεί το τι συμβαίνει στον έξω κόσμο και συγκεκριμένα στις τάσεις της μόδας, τότε πρέπει να σε ενημερώσουμε για το παρακάτω: Το στιλ των 80s και 90s έχει αναβιώσει και αποτελεί το απόλυτο fashion (και όχι μόνο) trend στη νέα γενιά.
Η generation Z έχει στρέψει το βλέμμα της σε όλα όσα έζησαν οι millennials αλλά θεωρούσε πως άνηκε σ’ ένα μακρινό και νοσταλγικό παρελθόν. Ωστόσο, επειδή οι millennials γίνονται σιγά σιγά οι «θείοι που κάθονται με τη νεολαία», καλό είναι ν’ ανοίξουν τα μάτια τους και να πάρουν δωρεάν μαθήματα styling από τους νεότερους.
Αυτή η τάση δεν έχει αφήσει ασυγκίνητα τα brands, τα οποία βρήκαν μία τέλεια αφορμή ώστε να θυμηθούν εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος, να τα διαμορφώσουν με πινελιές του σήμερα και να τους χαρίσουν ένα εκκωφαντικό comeback. Όπως ακριβώς συνέβη με την περίπτωση της Lacoste, η οποία το κλασικό στιλ της έχει υιοθετηθεί από αμέτρητα κινήματα νεολαίας το τελευταίο διάστημα.
Αυτή τη φορά, η Lacoste αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο ένα ζευγάρι από το 1996 και συγκεκριμένα το Storm 96. Η επανέκδοση του παπουτσιού αγκαλιάζει την κληρονομιά του brand, με την επιστροφή της αρχικής υφασμάτινης ετικέτας «Lacoste Sport» και το κλασικό λογότυπο με τον κροκόδειλο. Διαθέτοντας παχιά σόλα από καουτσούκ και retro-running αισθητική, το ανανεωμένο Storm 96 στοχεύει να εκπροσωπήσει μία ολόκληρη γενιά που χρησιμοποιούν το ατομικό τους στιλ ως μέσο έκφρασης.
Ταυτόχρονα η επανέκδοση του πατροπαράδοτου παπουτσιού αποτελεί μία ωδή στην ικανότητα της νέας γενιάς, να χρησιμοποιεί το παρελθόν για να δημιουργήσει τις δικές του ερμηνείες στον πολιτισμό του σήμερα. Όπως και να ΄χει, το Storm 96 επέστρεψε, κοστίζει 80 λίρες και δεν χρειάζονται επεξηγήσεις για ποιον λόγο αξίζει να το έχεις στην γκαρνταρόμπα σου.
Πηγή: playboy.gr