Μαύρος Νοέμβριος για σούπερ μάρκετ, αλλά η black Friday έσωσε τα εμπορικά

Διαβάστε επίσης

Άσχημη ήταν συνολικά η εικόνα στο λιανικό εμπόριο, τον Νοέμβριο του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.

Συνολικά, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 2,7% με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στα μεγάλα σούπερ μάρκετ (κατά 7,2%). Ακολουθούν συνολικά οι κλάδοι των τροφίμων, των ποτών και του καπνού με μείωση τζίρου κατά 4,5%, τα καύσιμα κατά 3,7% και τα φάρμακα – καλλυντικά με 0,2%.

Αντιθέτως, κυρίως λόγω των προσφορών της Black Friday που σε αρκετές περιπτώσεις διήρκεσε και λίγες ημέρες ακόμη, ανοδικά κινήθηκαν οι τζίροι σε έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (11,6%), ένδυση- υπόδηση (4,1%), πολυκαταστήματα (2,3%) και βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (1,4%).

Σύμφωνα πάντα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 2,9% τον Νοέμβριο 2017 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2016, ενώ σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2017 σημείωσε πτώση 3,8%.

Παλαιότερα άρθρα: