New York Times: Σοβαρή αλλεργική αντίδραση σε υγειονομικό που έλαβε το εμβόλιο στις ΗΠΑ

Διαβάστε επίσης

Υγειονομικός υπάλληλος από την Αλάσκα εμφάνισε σοβαρή αλλεργική αντίδραση αφού έλαβε το εμβόλιο της Pfizer για τον κορωνοϊό, ανέφερε η εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη τρία πρόσωπα που έχουν λάβει γνώση για την κατάσταση της υγείας του προσώπου αυτού.

Η αλλεργική αντίδραση παρουσιάστηκε την Τρίτη και το πρόσωπο αυτό είναι σε σταθερή κατάσταση, αφού εισήχθη σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν ο εμβολιασθείς είχε ιστορικό αλλεργικών αντιδράσεων.

Η εταιρεία Pfizer δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε ένα αίτημα να σχολιάσει την πληροφορία αυτήν.

Εμβόλιο για τον κορωνοϊό: Να μην το κάνουν όσοι έχουν σοβαρές αλλεργίες, λένε οι Βρετανοί

Προειδοποίηση σχετικά με το εμβόλιο για τον κορωνοϊό της Pfizer/BioNTech, εξέδωσαν οι βρετανικές αρχές, μία μέρα μετά την έναρξη του εμβολιασμού του πληθυσμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι αρχές προτρέπουν τους πολίτες που έχουν παρουσιάσει κατά το παρελθόν «σοβαρές» αλλεργίες και «σοβαρά» αλλεργικά συμπτώματα, να μην κανουν το εμβόλιο.

Ο καθηγητής Στίβεν Πόουις, Εθνικός Ιατρικός Διευθυντής για το NHS της Αγγλίας, τόνισε ότι «πρόκειται για ένα αρκετά συχνό φαινόμενο με τα νέα εμβόλια» η εμφάνιση αλλεργιών.

Παλαιότερα άρθρα: