Νοσοκόμα παρέλυσε μετά τον εμβολιασμό – Παραμένει στο νοσοκομείο

Διαβάστε επίσης

Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται μια 42χρονη νοσηλεύτρια μετά από παρενέργειες που παρουσίασε αφότου έκανε την 2η δόση του εμβολίου για τον Covid-19. Εξετάζεται αν οφείλεται στον εμβολιασμό η παρενέργεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες η 42χρονη έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου. Αμέσως μετά παρουσίασε κόπωση και παράλυσε στα κάτω άκρα, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν η παρενέργεια συνδέεται με τον εμβολιασμό της.

Σύμφωνα με τους γιατρούς παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré (είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια), ενώ μέχρι στιγμής είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται παγκοσμίως.

Η 42χρονη παραμένει στο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Βασιλακόπουλο που μίλησε στον Ant1: «Δεν υπάρχει βεβαιότητα συσχετισμού εμβολιασμού με την εμφάνιση αυτού του συνδρόμου, που συνήθως έχει σχέση με κάποια λοίμωξη και στις περισσότερες περιπτώσεις ο ασθενής θεραπεύεται».

Παλαιότερα άρθρα: