Οι 10 συνήθειες των υπερ-οργανωτικών ανθρώπων

Διαβάστε επίσης

Λατρεύουν να σημειώνουν τα πάντα και να φτιάχνουν λίστες. Τα συρτάρια, τα ντουλάπια και κάθε είδους αποθηκευτικός χώρος είναι για αυτούς ένας καθημερινός παράδεισος. Η οργάνωση είναι ταυτόχρονα χάρισμα και συνήθεια.

Μελέτες δείχνουν ότι βοηθά το άτομο να έχει περισσότερο έλεγχο στη ζωή του και να βελτιώσει τις επιδόσεις του. Παράλληλα, η οργάνωση συμβάλλει στην καταπολέμηση του καθημερινού στρες.

Όλοι μπορούμε να γίνουμε λίγο πιο οργανωτικοί εάν κάνουμε ό,τι και οι οργανωτικοί άνθρωποι.

1. Οι οργανωτικοί άνθρωποι βάζουν στόχους

Ό,τι κάνουμε εξυπηρετεί ένα σκοπό. Η σωστή προετοιμασία βοηθά να γίνει η ζωή μας πιο εύκολη, χωρίς περιττούς περισπασμούς.

2. Οι οργανωτικοί άνθρωποι είναι αισιόδοξοι

Ο έλεγχος δίνει μια αίσθηση ότι μπορούμε να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο κι έτσι αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις με περισσότερη αποφασιστικότητα.

3. Οι οργανωτικοί άνθρωποι είναι επιμελείς

Η σχολαστικότητα κάνει το άτομο πιο παραγωγικό, αποτελεσματικό και πειθαρχημένο. Οι οργανωτικοί άνθρωποι καταστρώνουν ένα αναλυτικό σχέδιο δράσης και δεν παρασύρονται από τις παρορμήσεις τις στιγμής.

4. Οι οργανωτικοί άνθρωποι δεν είναι πάντα ανοιχτοί σε νέες ιδέες

Αυτό δεν είναι πάντα καλό, όμως οι οργανωτικοί άνθρωποι ξέρουν πώς να επωφεληθούν από αυτή τη συνήθεια. Κάνουν μικρά, σταθερά βήματα κι έτσι πορεύονται με περισσότερη σιγουριά προς την επιτυχία.

5. Οι οργανωτικοί άνθρωποι είναι αποφασιστικοί

Ξέρουν να βάζουν τις επιλογές τους στη σειρά και να ξεχωρίζουν αυτήν που θεωρούν καλύτερη. Δε μετανιώνουν και δεν έχουν ενοχές για τις αποφάσεις που έχουν πάρει.

6. Οι οργανωτικοί άνθρωποι δεν είναι τελειομανείς

Αυτό είναι που τους διαχωρίζει από τα άτομα με καταναγκασμούς και εμμονές. Δε χρειάζεται το πλάνο να είναι τέλειο, αρκεί να είναι το καλύτερο από όλες τις διαθέσιμες επιλογές.

7. Οι οργανωτικοί άνθρωποι τηρούν τις υποχρεώσεις τους

Ξέρουν τι πρέπει να κάνουν και πότε να το κάνουν. Η λίστα και το ημερολόγιο είναι δύο χρησιμότατα «εργαλεία» στα χέρια τους ώστε να εξοικονομήσουν χρόνο και ενέργεια.

8. Οι οργανωτικοί άνθρωποι δεν αναβάλλουν

Δεν πετούν τα πράγματά τους δεξιά και αριστερά γιατί ξέρουν ότι θα τους «κοστίσει» αργότερα.

9. Οι οργανωτικοί άνθρωποι προετοιμάζονται

Έτσι, έχουν πάντα το περιθώριο χρόνου να αντιμετωπίσουν εμπόδια και να διορθώσουν λάθη.

10. Οι οργανωτικοί άνθρωποι κάνουν ένα πράγμα τη φορά

Το multi-tasking δεν κάνει καλό σε κανέναν. Διασπά την προσοχή μας και κουράζει το μυαλό μας. Ένα πράγμα τη φορά για καλύτερα αποτελέσματα.

Παλαιότερα άρθρα: