Οι συνήθειες του Steve Jobs που τον έκαναν ν’ αλλάξει τον κόσμο μας

Διαβάστε επίσης

Ο συνιδρυτής της Apple, Steve Jobs, έμεινε στην ιστορία ως ο οραματιστής στον χώρο των υπολογιστών και πολλές από τις ιδέες του άλλαξαν τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία. Ο «μέγας ευαγγελιστής της ψηφιακής εποχής» ήταν πάντα σε θέση να επικεντρωθεί σε σημαντικά ζητήματα και ταυτόχρονα να μην διαλύσει την υγεία του. Ακολουθούσε αμετάβλητα τρεις συνήθειες, οι οποίες του εξασφάλισαν ξεκούραση, ύπνο και καθαρή σκέψη, ισορροπώντας άψογα μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής.

1) Λάτρευε το περπάτημα

Ποτέ δεν προγραμμάτιζε επαγγελματικές συναντήσεις σε αίθουσες συνεδριάσεων, εστιατόρια ή καφετέριες, αλλά στον δρόμο για να περπατήσει κατά την διάρκεια της συνομιλίας. Επιπλέον, παρά τα επαγγελματικά ραντεβού στον δρόμο κατά την διάρκεια της εργάσιμης ημέρας, πάντα έκανε μία βόλτα κάθε μέρα μετά το δείπνο με την γυναίκα του. Αναμφίβολα γνωρίζουμε τα οφέλη του περπατήματος στην σωματική υγεία αλλά όπως φαίνεται στην περίπτωση του Steve Jobs έχει αναμφίβολα οφέλη και στη ψυχική.

2) Αγαπούσε την υγιεινή ζωή και το ζεστό τσάι

Ο Steve Jobs και η οικογένειά του ήταν πάντα υποστηρικτές ενός υγιεινού τρόπου ζωής, οπότε για δείπνο έτρωγαν λαχανικά από τον κήπο τους. Φρόντιζαν μαζί με την σύζυγό του, Lauren, όλα τα φαγητά τους να είναι από οργανικά και υγιεινά προϊόντα. Παρά το βαρύ καθημερινό πρόγραμμα, ο Jobs επέστρεφε πάντα στις 17:30 για να δειπνήσει με την οικογένειά του και μετά το φαγητό έπινε ζεστό τσάι από βότανα. Το τσάι από βότανα βελτιώνει την πέψη, αφαιρεί τις τοξίνες, βελτιώνει τον ύπνο και καταπολεμά την νευρικότητα.

3) Διαλογισμός και καλή μουσική

Είναι γνωστό πως ο Steve Jobs περνούσε την τελευταία ώρα της ημέρας ακούγοντας μουσική ή κάνοντας διαλογισμό. Ήταν οπαδός του Βουδιστικού Ζεν και διαλογιζόταν αρκετά καθόλη την διάρκεια της ζωής του. Επιστήμονες από ολόκληρο τον κόσμο έχουν μιλήσει επανειλημμένα για τα οφέλη του διαλογισμού, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι μειώνει το άγχος, αυξάνει την συγκέντρωση και βελτιώνει τον ύπνο. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Psychology Today, η ακρόαση χαλαρωτικής μουσικής βοηθά στη μείωση του καρδιακού ρυθμού, της αρτηριακής πίεσης και των ορμονών που σχετίζονται με το άγχος.

Παλαιότερα άρθρα: