Pagani Huayra Imola: Κονσέρτο για πολυβόλα

Διαβάστε επίσης

Και το όνομα αυτού: Huarya Imola. Το νέο supercar της Pagani φέρει το όνομα της διάσημης ιταλικής πίστας, στην οποία το Πάσχα του 1994 γράφτηκε μία από τις μαύρες σελίδες στην ιστορία της F1, με τον θάνατο των Roland Ratzenberger και Ayrton Senna. Η συγκεκριμένη έκδοση δείχνει το γιατί έχει κατασκευαστεί, καθώς διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό bodykit, με πληθώρα αεραγωγών, μία τεράστια πίσω αεροτομή και έναν αντίστοιχου μεγέθους διαχύτη.

Για να αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος, οι τεχνικοί της Pagani έχουν χρησιμοποιήσει κατά κόρον ειδικά υλικά όπως τα Carbo-Titanium HP62 G2 και Carbo-Triax HP62, με τα οποία κατασκεύασαν το monocoque σασί. Παράλληλα, για να παραμείνει χαμηλά το βάρος που δεν ξεπερνά τα 1.246 κιλά, έχει χρησιμοποιηθεί μία ειδική βαφή (Acquarello Light), όπως και αρκετά σφυρήλατα εξαρτήματα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας εξελιγμένος από την Mercedes-AMG V12 κινητήρας με χωρητικότηρα 6,0 λίτρων και διπλά turbo, ο οποίος αποδίδει πλέον 839 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Συνεργάζεται με ένα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άξονα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων της Xtrac και ένα ηλεκτρομηχανικό διαφορικό. Διαφορετική είναι και η ανάρτηση, όπου έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τα οποία αυξομειώνουν την απόσβεση, ανάλογα το οδόστρωμα, ενώ η Huarya Imola περιλαμβάνει carbon κεραμικούς δίσκους της Brembo, με εξαπίστονες εμπρός δαγκάνες και τετραπίστονες πίσω. Τέλος, φορά τα εξελιγμένα από την Pirelli ελαστικά Trofeo R, που είναι τοποθετημένα σε ζάντες 20” εμπρός και 21” πίσω.
Τα πέντε συνολικά μοντέλα που θα κατασκευαστούν έχουν προπωληθεί με την τιμή να φτάνει τα 5 εκατομμύρια ευρώ.

Παλαιότερα άρθρα: