Πατρών-Πύργου, η τελευταία καρμανιόλα: Ως πότε;

patron-pyrgou
Διαβάστε επίσης

Η Ελλάδα μετά από προσπάθειες δεκαετιών έχει καταφέρει να αποκτήσει ένα σύγχρονο και ασφαλές δίκτυο αυτοκινητόδρομων με βάση το οποίο έχει εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των χρηστών και χρόνος στις μετακινήσεις που τελικά είναι και χρήμα.Αυτό φυσικά έγινε εφικτό μέσω των προγραμματικών συμβάσεων που έδωσε τη δυνατότητα σε μεγάλους ομίλους και κοινοπραξίες να επενδύσουν προκειμένου να κατασκευάσουν και στη συνέχεια να λειτουργήσουν τους αυτοκινητόδρομους.

Υπάρχει όμως ένα τελευταίο κομμάτι που έχει στοιχειώσει. Μια τελευταία καρμανιόλα όπου κάθε εβδομάδα υπάρχει τουλάχιστον ένα σοβαρό τροχαίο δυστύχημα. Μόλις πριν λίγα 24ωρα άφησαν την τελευταία τους πνοή δυο καθηγητές του λυκείου Λεχαινών.

Ο κατάλογος των θυμάτων είναι τεράστιος και δυστυχώς θα συνεχίζεται όσο η πολιτεία δεν αποφασίζει να αναλάβει τις ευθύνες της και να προχωρήσει άμεσα στην λύση του προβλήματος που έχει κακοφορμίσει.

Η προηγούμενη κυβέρνηση δυστυχώς, για λόγους δεν έχει νόημα να αναφερθούν ξανά, ουσιαστικά καταδίκασε το έργο αφαιρώντας το από την αρχική σύμβαση καθώς αποτελεί φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Πάτρα, αυτού που αποκαλούσαμε Αθηνών – Πατρών και ήδη έχει κατοχυρωθεί ως Ολυμπία Οδός.

Το κομμάτι λοιπόν έως την Πάτρα όχι μόνο λειτουργεί άψογα, όχι μόνο μείωσε το χρόνο του ταξιδιού και αλλά κυρίως βελτίωσε θεαματικά την ασφάλεια. Τα τροχαία και ειδικότερα τα θανατηφόρα ελαχιστοποιήθηκαν. Όλοι θυμούνται εικόνες από το παρελθόν που ακόμη μας στοιχειώνουν.

Δυστυχώς, τα χρόνια πέρασαν και χάθηκαν μαζί με πολλές ζωές ανθρώπων που θα είχαν σωθεί. Σήμερα, μετά την αίτηση πτώχευσης της «πέτρα του σκανδάλου» του ομίλου Καλογρίτσα που είχε «κερδίσει» τις 4 από τις 8 εργολαβίες του Πατρών – Πύργου, τα πράγματα δείχνουν πιο απλά από ποτέ.

Ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής οφείλει να κάνει το αυτονόητο. Να επαναφέρει ουσιαστικά την αρχική σύμβαση σε ισχύ και να καλέσει την εταιρεία που κατασκεύασε την Ολυμπία Οδό να αναλάβει το έργο με την παράκληση να παραδοθεί στον συντομότερο δυνατό χρόνο.

Ο νέος περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης κινούμενος και στη λογική του προκατόχου του πιέζει προς την κατεύθυνση της επιτάχυνσης των διαδικασιών.

Πράγματι, είναι το τελευταίο κομμάτι που λείπει για να ολοκληρωθεί το παζλ των αυτοκινητόδρομων της Ελλάδας.

Ήρθε η ώρα να μπει στη θέση του.

Παλαιότερα άρθρα:

Σχολιάστε