Πώς να δυναμώσεις και να σφίξεις γρήγορα μέχρι το καλοκαίρι

Διαβάστε επίσης

Κανείς δεν γνωρίζει πως θα είναι το φετινό καλοκαίρι. Αλλά αν υπάρχει μία σταθερά, τότε αυτή είναι η θέληση όλων μας ώστε να βγούμε πιο δυνατοί και πιο γυμνασμένοι στις παραλίες. Ναι σε αυτές με τα πλέξιγκλας.

Με τα γυμναστήρια ν’ αργούν να ανοίξουν τις πόρτες και τις μπάρες να έχουν «παγώσει», οφείλουμε να βρούμε τρόπους ώστε να γυμναστούμε από το σπίτι (ή έστω από τα πάρκα τώρα που έσπασε η καραντίνα) και να βάλουμε στον μεταβολισμό και τους μύες μας φωτιά.

Μάλιστα ένα πρόγραμμα με ασκήσεις υπό το βάρος του σώματος και σε συνδυασμό με αλτήρες έρχεται να φέρει την λύση. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα γυμναστικής 8 ασκήσεων που υπόσχεται γρήγορα αποτελέσματα και θα μας κάνει να δείχνουμε πιο μυώδεις λίγο πριν την παραλία.

Αναλυτικά το πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις για 3 γύρους:

Diamond push ups 15 επαναλήψεις 2:59

Dumbbell Thrusters 15 επαναλήψεις 3:38

Deadlift Bent Over Rows 12 επαναλήψεις 4:44

Dumbbell Shrugs 15 επαναλήψεις 5:44

Hand stand Push ups 10 επαναλήψεις 6:31

Burpees 10 επαναλήψεις 7:35

Mountain Climbers 45 δευτερόλεπτα 8:19

Russian Twist 30 επαναλήψεις 9:13

Παλαιότερα άρθρα: