Πρακτικές συμβουλές για τη μείωση του στρες

stress
Διαβάστε επίσης

Βαθιές αναπνοές εναντίον μικρών αναπνοών

Οι βαθιές αναπνοές μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του στρες και να παρέχουν οξυγόνο στον εγκέφαλό σας ώστε να μπορέσετε να συγκεντρωθείτε καλύτερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πως οι πολλές μικρές αναπνοές μπορεί να προκαλέσουν υπεροξυγόνωση.

Μυϊκή χαλάρωση

Η διαδικασία της αργής έκτασης και χαλάρωσης των μυών μας είναι πολύ σημαντική. Επιτυγχάνονται δυο στόχοι, οι μύες μας χαλαρώνουν με φυσικό τρόπο καθώς πιθανότητα είμαστε πολύ πιεσμένοι δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στο μυαλό μας που εκείνη της στιγμή είναι σε υπερδιέγερση να σκεφτεί κάτι διαφορετικό.

Ηρεμήστε

Το να κάθεστε και να πιέζεστε από το άγχος ελπίζοντας ότι θα φύγει το άγχος δεν βοηθά και κάνει τα πράγματα χειρότερα. Το κόλπο είναι να “ηρεμήσετε” τον εαυτό σας με μια συγκεκριμένη δραστηριότητα που θα σας επαναφέρει στην πραγματικότητα. Θα σας υπενθυμίσει ότι είστε εντάξει!

Αντικατάσταση σκέψεων

Υπάρχουν τεχνικές για την αντικατάσταση σκέψεων και μπορούν να πιάσουν τόπο αν ξέρετε πώς να τις χρησιμοποιήσετε. Όταν αισθανθείτε μια αρνητική σκέψη που σας προκαλεί άγχος, να λέτε στον εαυτό σας «στοπ»!

Σκεφτείτε όμορφες εικόνες

Κλείστε τα μάτια σας και προσπαθήστε να σκεφτείτε ένα ασφαλές μέρος που αντιπροσωπεύει την ειρήνη και την ηρεμία. Θα μπορούσε να είναι το σπίτι σας, μια παραλία, ένα δάσος ή να είναι η παρουσία ενός αγαπημένου προσώπου ή το αγαπημένο σας κατοικίδιο. Στη συνέχεια, φανταστείτε ότι βρίσκεστε εκεί και βιώνετε την εμπειρία. Δοκιμάστε το δύο φορές την ημέρα.

Αποδεχτείτε το άγχος σας

Η καλλιέργεια τεχνικών αποδοχής των συμπτωμάτων του άγχους σας είναι το πρώτο βήμα προς τη μείωση της ισχύος του πάνω σας. Δεχτείτε ότι είστε φοβισμένοι και προσπαθήστε να κοντρολάρετε τις αρνητικές σκέψεις που κάνετε. Τις περισσότερες φορές το άγχος μας είναι προληπτικό όταν αισθανόμαστε πανικό για μελλοντικά πράγματα που δεν έχουν συμβεί ακόμα και για πράγματα που δεν θα συμβούν ποτέ.

Ασκηθείτε

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την αύξηση της ικανότητας του μυαλού να σας ανεβάσει τη διάθεση και να αισθανθείτε καλά. Η άσκηση δεν σημαίνει να πηγαίνετε στο γυμναστήριο για τρεις ώρες κάθε μέρα. Εάν είστε άνθρωπος που περνά την ημέρα του στον καναπέ οι πιθανότητές σας να έχετε ανεβασμένη διάθεση ή μειωμένο στρες είναι ισχνές έως μηδενικές.

Παλαιότερα άρθρα:

3 απαντήσεις στο “Πρακτικές συμβουλές για τη μείωση του στρες”

  1. 966890 320683whoah this weblog is magnificent i adore reading your posts. Maintain up the great function! You know, lots of men and women are looking about for this information, you can assist them greatly. 531283

  2. 337538 789384Likely to commence a business venture about the refers to disclosing your products and so programs not just to individuals near you, remember, though , to several potential prospects far more by way of the www often. earn money 332944

  3. 440853 889047The vacation special deals offered are believed as a selection of possibly the most preferred and therefore within your budget all over the globe. Quite quite a few hostels can be proudly located inside property which is accented who has striking seashores encouraging crystal-clear rivers, contingency of an Ocean. hotels compare rates 41367

Σχολιάστε