Σπάει ρεκόρ το Netflix – Ξεπέρασε σε αξία τη Disney

Διαβάστε επίσης

Το Netflix βγαίνει κερδισμένο από την πανδημία του κορωνοϊού ξεπερνώντας, τουλάχιστον προς το παρόν σε αξία τη Disney.

Η μετοχή του Netflix, έπειτα από ένα τριήμερο ράλι, έκλεισε στα 3,2%, δηλαδή στα 426,75 δολ. ανά μετοχή. Σε πραγματικά ποσά αυτό μεταφράζεται σε 187,3 δισ. δολ. σε ό,τι αφορά στην τρέχουσα κεφαλαιοποίηση του Netflix, ξεπερνώντας τα 186,6 δισ. δολ. της Disney, αφού το απόθεμα του ομίλου των μέσων ενημέρωσης έκλεισε στα 2,5% εν μέσω ευρύτερης πτώσης της αγοράς την Τετάρτη.

Προηγουμένως, η υψηλότερη τιμή κλεισίματος της μετοχής του Netflix ήταν 418,97 δολ. στις 9 Ιουλίου 2018. Οι επενδυτές αναμένουν σαφώς από το Netflix να επωφεληθεί από την κρίση COVID-19, με εκατομμύρια ανθρώπους να παραμένουν στο σπίτι.

Το Netflix αναμένεται να αναφέρει τα κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2020 την επόμενη Τρίτη 21 Απριλίου, μετά το κλείσιμο της αγοράς. Πολλοί αναλυτές αναμένουν, ωστόσο, ότι το Netflix θα κερδίσει με τον καιρό ακόμα περισσότερα.

Η Pivotal Research Group αναμένει τώρα το Netflix να συγκεντρώσει 8,45 εκ. νέους συνδρομητές για το πρώτο τρίμηνο. Σε σημείωμα την Τετάρτη, ο αναλυτής Jeffrey Wlodarczak αύξησε τον στόχο τιμών του στο απόθεμα από 425 δολ. σε 490 δολ. ανά μετοχή. «Πιστεύουμε ότι η ατυχής κατάσταση της πανδημίας ενισχύει την παγκόσμια κυριαρχία (άμεση προς τον καταναλωτή) του NFLX, η οποία οφείλεται εν μέρει στην αύξηση του περιεχομένου που επιτρέπεται από τη μαζική και αυξανόμενη βάση συνδρομητών τους».

Η Cowen & Co. εκτιμά πιο συντηρητικά, στα 7,1 εκατ. καθαρούς νέους συνδρομητές Netflix (συμπεριλαμβανομένων 772.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά) για τους τρεις πρώτους μήνες του 2020. «Περιμένουμε ένα ισχυρό (τέταρτο) που θα καθοδηγείται από μια σταθερή σειρά πρωτοτύπων σε συνδυασμό με ένα “αιχμαλωτισμένο” κοινό λόγω της πανδημίας COVID-19», έγραψε ο επικεφαλής αναλυτής John Blackledge σε σημείωμα της 15ης Απριλίου.

Η Cowen αύξησε επίσης τον στόχο τιμών της μετοχής Netflix, από 425 δολ. σε 445 δολ. ανά μετοχή. Η ροή έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια της καραντίνας, με την προβολή βίντεο από το διαδίκτυο στις ΗΠΑ κατά 109% τον Μάρτιο του 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο τεσσάρων εβδομάδων το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Η φιλική προς την οικογένεια υπηρεσία της Disney ξεπέρασε τα 50 εκατ. πελάτες που πληρώνουν παγκοσμίως, ανακοίνωσε η εταιρεία την περασμένη εβδομάδα, υποστηριζόμενη από την πρόσφατη κυκλοφορία της στην Ινδία και σε οκτώ ακόμα χώρες της δυτικής Ευρώπης.

Την ίδια ώρα αντίστοιχες μετοχές της Amazon έκλεισαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών την Τρίτη και σημείωσαν νέο ρεκόρ την Τετάρτη μετά την άνοδο του 1,1%.

Πηγή: lifo.gr

Παλαιότερα άρθρα: