Τα κόλπα που κάνουν τα εστιατόρια για να κερδίζουν πελάτες

servis
Διαβάστε επίσης

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στην επιτυχία ενός εστιατορίου είναι αδιαμφισβήτα και ο κατάλογος που μοιράζει στους πελάτες, παρουσιάζοντας τα προϊόντα του.

Σύμφωνα με το Business Insider, πίσω από τα μενού κρύβονται μελέτες από ψυχολόγους, που έχουν σκεφτεί πολύ προσεκτικά πως θα στηθεί ο κατάλογος ώστε να «κερδίσει» τον καταναλωτή.

Δείτε κάποια από τα τρικς των καταλόγων:

Δεν χρησιμοποιούν το σύμβολο του νομίσματος

Θα υπενθύμιζε αυτομάτως στους καταναλωτές ότι ξοδεύουν χρήματα και γι’ αυτό το λόγο οι καταστηματάρχες αποφεύγουν να φαίνεται στον κατάλογο.

«Παίζουν» με τους αριθμούς

Σε αντίθεση με τα σουπερμάρκετ ή άλλα καταστήματα λιανική, οι εστιάτορες ξέρουν ότι η τιμή 9,99, πολλές φορές εκλαμβάνεται ως λιγότερο ποιοτική. Αντίθετα, η τιμή που λήγει σε 0,95 (π.χ. 10,95) είναι πιο αποτελεσματική και φιλική στον καταναλωτή. Τις περισσότερες φορές τα μενού έχουν μόνο «στρογγυλές τιμές» ώστε να φαίνονται πιο απλά και καθαρά.

Περιγραφική γλώσσα

Έρευνα έδειξε ότι τα προϊόντα του καταλόγου που περιγράφονταν με έναν όμορφο τρόπο ήταν και τα πιο δημοφιλή με τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Συνδέουν το φαγητό με την οικογένεια

Το κοινό νιώθει μεγαλύτερη σύνδεση όταν ο κατάλογος χρησιμοποιεί τις λέξεις «μαμά» ή «γιαγιά», όπως για παράδειγμα το «αρνάκι της γιαγιάς».

Χρησιμοποιούν έθνικ όρους για τα φαγητά

Μία εθνική ή γεωγραφική ταμπέλα, όπως ένα ιταλικό όνομα, τραβάει την προσοχή του καταναλωτή σε ένα συγκεκριμένο πιάτο.

Χρησιμοποιούν φωτογραφίες

Όταν τα πιάτα στον κατάλογο συνοδεύονται από φωτογραφίες, μοιάζουν περισσότερο ξεχωριστά. Παρ’ ολ’ αυτά τα πολύ καλά εστιατόρια αποφεύγουν τέτοιου είδους τακτικές γιατί τις θεωρούν κακόγουστες.

Χρησιμοποιούν τα πολύ ακριβά πιάτα για να προωθήσουν τα πιο φθηνά

Πολλά εστιατόρια χρησιμοποιούν πολύ ακριβά πιάτα ως αντιπερισπασμό, προκειμένου τα λιγότερο ακριβά πιάτα να φαίνονται φθηνότερα. Ο μόνος λόγος για να υπάρχει σε έναν κατάλογο ένα πιάτο των 50 ευρώ είναι για να νιώσει καλύτερα ο καταναλωτής όταν παραγγείλει ένα πιάτο που έχει 35 ευρώ.

Έχουν μικρό, μεσαίο και μεγάλο μέγεθος

Ο καταναλωτής δεν έχει ιδέα πόσο μικρή είναι η μικρή σαλάτα και θεωρούν ότι επειδή είναι φτηνότερη θα έχει μία καλή αναλογία τιμής και ποιότητας. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο καταναλωτής είναι ότι τα εστιατόρια θέλουν να πουλήσουν τις μικρές ποσότητες και οι μεγάλες ποσότητες βρίσκονται στον κατάλογο μόνο για λόγους σύγκρισης.

Τοποθετούν τα πιάτα ανάλογα με τον τρόπο που διαβάζει ο καταναλωτής

Τα εστιατόρια τοποθετούν τα πιο «κερδοφόρα» πιάτα τους στην πάνω δεξιά θέση του καταλόγου, επειδή εκεί πέφτει πρώτα το μάτι του πελάτη.

Προσφέρουν περιορισμένες επιλογές

Ο ιδανικός αριθμός των πιάτων σύμφωνα με μελέτες είναι 6 πιάτα σε κάθε κατηγορία για τα fast food και 7 με 10 πιάτα ανά κατηγορία στα εστιατόρια.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Παλαιότερα άρθρα:

42 απαντήσεις στο “Τα κόλπα που κάνουν τα εστιατόρια για να κερδίζουν πελάτες”

  1. *An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

  2. You actually make it seem really easy together with your presentation but I to find this topic to be really one thing which I think I would never understand. It kind of feels too complicated and very broad for me. I am taking a look ahead on your subsequent publish, I’ll attempt to get the grasp of it!

  3. Thanks for sharing superb informations. Your site is so cool. I’m impressed by the details that you’ve on this web site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for more articles. You, my friend, ROCK! I found simply the information I already searched all over the place and just could not come across. What an ideal web-site.

  4. I have noticed that online degree is getting well-known because obtaining your degree online has changed into a popular alternative for many people. Many people have not really had a chance to attend a conventional college or university yet seek the elevated earning potential and a better job that a Bachelors Degree affords. Still people might have a diploma in one training but would wish to pursue anything they now have an interest in.

  5. Wonderful story, reckoned we could combine a few unrelated data, nevertheless actually really worth taking a appear, whoa did one particular study about Mid East has got far more problerms as well.

Σχολιάστε