Το ΚΙΝΑΛ απάντησε με μια εξίσου δημιουργική αντιπολιτευτική πρόταση

Διαβάστε επίσης

Γράφει ο Σπύρος Ριζόπουλος

Τελικά ο τουρισμός φαίνεται ότι εμπνέει το πολιτικό μας σύστημα. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το γεγονός ότι για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες βλέπω ένα δεύτερο εξαιρετικό σποτ για τον τουρισμό που αυτή τη φορά έχει την υπογραφή του ΚΙΝΑΛ.

Το κόμμα της Χαριλάου Τρικούπη μετά από πολύ καιρό υπογράφει ένα τηλεοπτικό μήνυμα που έχει αρχή μέση και τέλος.

Το γεγονός ότι αντιγράφει το σκηνικό που είχε στηθεί για την κυβερνητική διαφήμιση δεν συμβαίνει για λόγους «λογοκλοπής», αλλά ακριβώς για να τονιστεί το μήνυμα που θέλει να περάσει.

Με έναν έξυπνο και στακάτο τρόπο απαντά ουσιαστικά σε όλα τα κυβερνητικά επιχειρήματα. Βέβαια το κοινό των δύο σποτ είναι διαφορετικό. Γιατί το ένα απευθύνεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά και το άλλο στους Έλληνες πολίτες και εν δυνάμει ψηφοφόρους.

Και δεν είναι αντίφαση λοιπόν να υποστηρίξω ότι και τα δύο είναι επιτυχημένα το καθένα για τους δικούς του λόγους.

Ειδικά όμως για το σποτ του ΚΙΝΑΛ πρέπει να επισημανθεί το γεγονός ότι με απόλυτη σαφήνεια μέσα σε 39” καταγράφει τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και των πολιτών. Γιατί είναι καλό να καλείς τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας, αλλά ακόμη καλύτερο να έχει λύσει τα προβλήματα των πολιτών σου που θα τους υποδεχθούν και θα τους εξυπηρετήσουν.

Παλαιότερα άρθρα: