Τι κάνουμε αν δε λάβουμε απάντηση από το 13033

Διαβάστε επίσης

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης είπε πως έχουν σταλεί πάνω από 4 εκατ. μηνύματα για μετακινήσεις ενώ στο πρώτο lockdown υπήρχαν 2,6 εκατ.

Για τα SMS στο 13033 μίλησε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Όπως ο ίδιος ανέφερε μέχρι τώρα έχουν σταλεί πάνω από 4 εκατ. μηνύματα για μετακινήσεις ενώ στην πρώτη καραντίνα υπήρχαν 2,6 εκατ. Αυτό έχει να κάνει όπως σημείωσε και από το γεγονός πως στο πρώτο lockdown δεν είχαμε ανοιχτά σχολεία, μετακινήσεις ανηλίκων κλπ και οι πολίτες δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι με το 13033.

Ερωτηθείς για το τι κάνουμε όταν δεν λάβουμε απάντηση από το 13033 σχολίασε πως υπάρχει αυτή η περίπτωση αν βρισκόμαστε σε μέρος που δεν υπάρχει καλό σήμα και πως αν δεν πάρουμε απάντηση πρέπει να ξαναπροσπαθήσουμε. Παράλληλα, τόνισε πως δεν υπάρχει χρέωση για το μήνυμα στο 13033 και πως αν κάποιοι έχουν κάνει φραγή σε 5ψηφια πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο τους.

Σχετικά με το αν έχουν διορθωθεί τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση είπε πως είναι ήδη ομαλή η λειτουργία και ότι δεν έπεσε το ιντερνέτ όπως αναφέρθηκε, αλλά η συγκεκριμένη πλατφόρμα της συγκεκριμένης εταιρίας είχε προβλήματα πανευρωπαϊκά, η εταιρία έδωσε εξηγήσεις και έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Ο υφυπουργός μεταξύ άλλων επεσήμανε πως πρέπει όλοι να επιδείξουμε ατομική ευθύνη και να περιορίσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις.

 

Παλαιότερα άρθρα: