Τρεις τροφές που χορταίνουν αλλά δεν παχαίνουν

dinner-Copy-922x576
Διαβάστε επίσης

Συχνά καταφεύγουμε σε εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουμε περιττά κιλά και τελικά δεν έχουμε αποτέλεσμα.

Τα δύο βασικά κλειδιά για την απώλεια βάρους είναι η σωστή διατροφή και η άσκηση ενώ η καλύτερη λύση είναι να επιλέγετε τροφές που σας χορταίνουν αλλά δεν παχαίνουν.

Δείτε τρία χορταστικά τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητάς σε νερό, φυτικές ίνες ή πρωτεΐνη που θα σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα κιλά.

Αυγά: Δοκιμάστε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με αυγά. Τα αυγά έχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και αυτό σας βοηθά να αισθάνεστε πλήρεις και σε εγρήγορση, κάτι που συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Βρώμη: Σύμφωνα με έρευνες εκείνοι που τρώνε δημητριακά με βρώμη για πρωινό, έχουν χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος από αυτούς που τρώνε οποιοδήποτε άλλο τύπο πρωινού γεύματος.

Τόνος σε νερό: Ο τόνος περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες από κάθε άλλο ψάρι, χωρίς να έχει πολλά λιπαρά και μόλις 120 θερμίδες ανά 100 γραμμ.

 

Παλαιότερα άρθρα:

11 απαντήσεις στο “Τρεις τροφές που χορταίνουν αλλά δεν παχαίνουν”

  1. 856663 606552Really man or woman speeches want to seat giving observe into couples. Brand new sound system just before unnecessary individuals need to always be mindful of typically senior common rule from public speaking, which is to be the mini. best man speaches 2514

  2. 576920 247170Really man or woman speeches need to have to seat giving observe into couples. Brand new sound system just before unnecessary people should always be mindful of generally senior common rule from public speaking, which is to be the mini. best man speaches 952288

  3. 699772 711740I typically cant uncover it in me to care enough to leaves a comment for articles on the internet but this was really pretty very good, thanks and maintain it up, Ill check back once more 417938

Σχολιάστε