Wall Street Journal: Το Instagram προσπαθεί να «κλέψει» τον κόσμο του TikTok

Διαβάστε επίσης

Το Instagram του Facebook εξετάζει τρόπους να πληρώσει ζεστά μετρητά και μάλιστα πολλά για να προσελκύσει δημοφιλείς δημιουργούς της Κινεζικής πλανα προσπαθεί να πληρώσει κρύα, σκληρά μετρητά για να προσελκύσει δημοφιλείς δημιουργούς του TikTok στη νέα υπηρεσία σύντομων βίντεο, Reels.

Η Wall Street Journal αναφέρει σήμερα ότι το Instagram προσφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για να πείσει τους influencer-δημιουργούς toy TikTok να μετακομίσουν στο Reels.

Η εφημερίδα δεν κατονόμασε ποιούς συγκεκριμένα προσέγγισε το Instagram, επισημαίνει πάντως την ευθεία κλιμάκωση του ανταγωνισμού μεταξύ του TikTok που ανήκει στην ByteDance και το Instagram που ανήκει στο Facebook.

Το Instagram Reels είναι μια νέα λειτουργία βίντεο μικρού μήκους που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ τον Αύγουστο και αποτελεί άμεσο αντίπαλο της TikTok. Έχει ήδη περάσει τη φάση δοκιμών στην Ινδία, τη Βραζιλία, τη Γαλλία και τη Γερμανία. Η νέα λειτουργία θα εμφανίζεται εντός των Stories στο Instagram.

Μια βασική διαφορά είναι ότι τα σύντομα βίντεο του Reels περιορίζονται σε 15 δευτερόλεπτα, έναντι 60 δευτερολέπτων για το Tik Tok.

Το TikTok μπήκε στο ρουθούνι του Facebook, καθώς το κατέβασαν 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως από τον Απρίλιο, ξεπερνώντας έτσι το Instagram όσον αφορά τον αριθμών των downloeadw. Η εφαρμογή είναι εξαιρετικά ελκυστική για τους νεότερους χρήστες, μια πελατεία που το Facebook προσπαθεί να διατηρήσει.

Ωστόσο, η εφαρμογή υπόκειται επίσης σε έρευνες από τις αρχές των ΗΠΑ, λόγων των ανησυχιών για τους δεσμούς της εταρείας με το κινεζικό καθεστώς και την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και της κυβερνοασφάλειας των χρηστών.

Τα νέα προέκυψαν την παραμονή της κατάθεσης του διευθύνοντος συμβούλου του Facebook Μάρκ Ζούκερμπεργκ σε επιτροπή του Κονγκρέσσου προκειμένου να απαντήσει σε υποψίες για μονοπωλιακές πρακτικές. Ο Ζούκερμπεργκ αναμένεται να παρουσιάσει την εταιρεία του ως τον πρωταθλητή τεχνολογίας στις ΗΠΑ, περιγράφοντας το Facebook ως το αντίπαλο δέος των φιλόδοξων κινεζικών εταιρειών όπως το ByteDance.

Παλαιότερα άρθρα: