Ζαχαράκη: Ολοήμερο σχολείο από την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Διαβάστε επίσης

Την πεποίθηση ότι η χρηματοδότηση για τη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου, είναι διασφαλισμένη για το επόμενο σχολικό έτος, εξέφρασε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.

Παράλληλα, η υφυπουργός Παιδείας  ανακοίνωσε ότι προς τα τέλη Αυγούστου θα ανακοινωθούν οι βάσεις, όπως κάθε χρόνο. Όπως σημείωσε κυρία Ζαχαράκη, «το βασικό σενάριο που επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή το υπουργείο Παιδείας «είναι της κανονικής επαναλειτουργίας των σχολείων από τις 7 Σεπτεμβρίου».

«Θα υπάρξει ταχύτερη ενημέρωση των αναπληρωτών για τις θέσεις που θα καλύψουν και έτσι θα υπάρξει ανάληψη καθηκόντων εγκαίρως και στις δυσπρόσιτες περιοχές. Εμείς ως υπουργείο Παιδείας θα είμαστε έτοιμοι να φέρουμε εις πέρας οτιδήποτε οριστεί από την Επιτροπή των ειδικών», δήλωσε η Σοφία Ζαχαράκη.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ANT1 η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στους προβληματισμούς των μαθητών και την απόδοση τους στην Έκθεση και άλλα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, λέγοντας ότι προφανώς το θέμα ήταν από εκείνα που δεν ανέμεναν τα παιδιά, ώστε να ξέρουν καλά πώς να το διαχειριστούν.   Απαντώντας σε αναφορές στον δημόσιο διάλογο για όσους έδωσαν Πανελλαδικές Εξετάσεις με το παλαιό σύστημα και άλλη ύλη, αναφορικά με το μικρό ποσοστό θέσεων στα ΑΕΙ που διατίθενται γι΄ αυτούς, η κ. Ζαχαράκη είπε ότι δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη, δεδομένου ότι τα ποσοστά προκύπτουν βάσει αλγορίθμου.

«Ήταν μια δύσκολη διαδικασία, κάναμε την δουλειά μας και μας αξιολογούν οι γονείς και οι μαθητές», ανέφερε η Σοφία Ζαχαράκη, αναφορικά με το κλείσιμο και την επαναλειτουργία των σχολείων, λόγω του κορωνοϊού.

Fake news η κατάργηση των καλλιτεχνικών    Για τα καλλιτεχνικά μαθήματα στα σχολεία, η κ. Ζαχαράκη είπε ότι οι αναφορές για κατάργηση τους ανήκουν στην σφαίρα των fake news, ότι μόνο ένα μάθημα σχεδίου απαλείφθηκε από το πρόγραμμα μαθημάτων, σημειώνοντας ότι θα υπάρχει ειδικό πρόγραμμα για μαθήματα και στο σχέδιο και σε άλλα, που αποτελούν και Ειδικά Μαθήματα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Παλαιότερα άρθρα: